Palko 12

Palko 12
kevät 2010

Apukysymyksiä päiväkirjan tekoon

  • 1. Mitä opit tänään?
  • 2. Kerro, mitä työtehtäviä teit ja miten ne mielestäsi sujuivat.
  • 3. Mitä jo osasit tehdä päivän työtehtävistä - mitä pitää vielä opetella?
  • 4. Mitkä työt ovat mukavia ja mitkä tuntuivat hankalilta?
  • 5. Miten yhteistyö työkavereiden ja asiakkaiden kanssa sujuu?
  • 6. Kerro ilon aiheista ja harmeista.

maanantai 20. syyskuuta 2010

keskustelu

27.9.
Hei kaikki bloggaajat

Hienoa, kun blogi on alkanut toimia. Jenni, Samuel, Niina ja Pauliinakin nähtävästi ovat kirjoittaneet jo työssäoppimisen päiväkirjaa tähän blogiin. JATKAKAA VAAN JA TERVETULOA MUUTKIN MUKAAN.
Ritva

19 kommenttia:

  1. minkaa onko kaikki hyvin jo ja pääsikkö paremalle tuulellle =D?

    VastaaPoista
  2. mitä teette tänään vapaa ajalla? minä olen tietokoneella ja kavereitten kanssa :)

    VastaaPoista
  3. http://www.youtube.com/user/hitman4718?feature=mhum#p/f/142/1w-SsQPocWg

    VastaaPoista
  4. joo siis kyl mulla on jotenki kaikki ok paitsi mulla on nyt aikalailla paineita yhestä asiasta:(
    kiitos kuitenki kannustuksesta:)

    VastaaPoista
  5. Meikätyttö oli viikonloppuna vähän viihteellä Turussa. Olin likkakaverin kanssa liikenteessä baarissa nimeltä Onnela. Olin siellä ekaa kertaa ja hauskaa oli! En ollut aikaisemmin ollut Turussa missään baarissa, että en minä kovin paljoa juhli!

    VastaaPoista
  6. Minä olin viikonloppuna kotona keräsin lauantai aamuna omenoita osa oli kaikki maasta ja osa puusta tehtiin omenapaistosta ja oli tosi hyvvää :) tein vanhan ajan vaniliakastikkeen ja myöskin kirsikkatomatti salaatin piirtelin myös piirustuksii muuten vaan lepäilin.. paitsi pöytäkone meni rikki saan ens perjantaina uuen pöytätietokoneen... vanhemmat lupaili minulle sellasta :) =) katsoin myös sunnuntaina tanssii tähtien kanssa missä oli Antti Tuisku ja muita uusia tanssijoita ja elämä lapselle kurkistus kulisseihin... :) meillä oli viikonloppuna lattia remonttia laitettii uudet laminaatti lattiat tuli tosi hieno :)

    VastaaPoista
  7. Mä en valitettavasti ehtinyt tekemään viikonloppuna oikein mitään muuta, kun kävin siellä Turussa. Yhtäkkiä vaan huomasin eilen sunnuntai-iltana et siinä se viikonloppu sitten oli. Mutta hyvällä mielellä tulin tänne koululle taas ja perjantaina mennään taas kotiin ja viikon päästä maanantaina 27.9.2010 alkaa sitten kuuden viikon työssäoppimisjakso!

    VastaaPoista
  8. mä olin viikonloppuna iha vaa kotona:) siivosin kotona ja tein ruokaa kotiväelleni:)oli kyl aika tylsää tulla takasi koulun penkille mut tää onki viiminen viikko ennen top-jakson alkua:)

    VastaaPoista
  9. Tästä viikonlopusta ei tekemistä puuttunut. Lauantaina olin iskän kanssa perunannostotalkoissa eräiden tuttujen perunapelloilla, jotka olivat samalla tontilla ja lisäksi tuli oltua tietokoneella ja lauantaina tietysti lämmitettiin sauna. Sunnuntaina jouduin toteamaan, että huomenna mennään taas koulun penkille, mutta vain viikoksi ja sitten alkaa kauan odotettu työssäoppimisjakso! :)

    VastaaPoista
  10. se oli kysyms että eikös se mun työ harjoittelu
    ollukin 6 viikkoa?!? Faija kysy sitä
    Eli vts kun kerkiät
    ..-,..

    VastaaPoista
  11. Odottelin työssäoppimisen alkamista tietenkin ja olin koneella, nimittäin tietokoneella!

    VastaaPoista
  12. Kuinka hommat menee Porukat!!!??? onko ollut kivaa=D??

    VastaaPoista
  13. hyvin menee hommat on kivaa mulla töissä

    VastaaPoista