Palko 12

Palko 12
kevät 2010

Apukysymyksiä päiväkirjan tekoon

  • 1. Mitä opit tänään?
  • 2. Kerro, mitä työtehtäviä teit ja miten ne mielestäsi sujuivat.
  • 3. Mitä jo osasit tehdä päivän työtehtävistä - mitä pitää vielä opetella?
  • 4. Mitkä työt ovat mukavia ja mitkä tuntuivat hankalilta?
  • 5. Miten yhteistyö työkavereiden ja asiakkaiden kanssa sujuu?
  • 6. Kerro ilon aiheista ja harmeista.

maanantai 20. syyskuuta 2010

eläimet


Onko kenellä kotieläimiä koiria tai kissoja vai onko ollut?


minulla on kaksi koiraa yks on (stabyhoun) hollantilainennoutaja Moona 4vuotta ja toinen on pyrenneittenmastiffi Bella 5vuotta ne tulee molemmat hyvin toimee Moona on tosiaan leikkisä sillä on paljon leluja vaikka se ei kauheesti leiki mitä nyt varastelee kenkiä,sukkia,hattuja mitä nyt löytyy kotoo ja niitä ei sitten löydy mistään kun ettimällä ettii Bella ei ole enään leikki ikäinen käytän Moonaa viikonloppuisin lenkillä en pysty Bellaa käyttää lenkillä kun se vetää vanhemmat käyttää Bellaa ja Moonaa käyttää arkisin mun äiti silloin kun olen koululla ne on kaikki ruokasia mitä löytyy jääkaapista Moona nukkuu öisin sohvalla milloin lattialla se vaihtelee se puhuu unissaa Bella nukkuu taas takka huoneessa aamuisin Moona tulee mun seuraksi kun kattelen lasten ohjelmia

Jenni

6 kommenttia:

  1. Mummolla ja ukilla oli lehmiä mut en muista siittä asiasta mitään. Minulla oli viimmekesällä kaksi kanaa mut niille kävi hölmösti mut sittä ei ennemmän. nyt on yli 10 lammasta.

    VastaaPoista
  2. Olen valitettavasti allerginen kissoille, koirille ja hevosille. Pidän eläimistä, mutten voi olla niiden lähellä. Esimerkiksi hevosista minulle tulee kova yskä. Silloin kun veljeni oli pieni ja meillä oli kissa, niin veljeni tuli allergiseksi, ja meidän oli valitettavasti pakko luopua Piri-kissastamme, tämä oli lääkärin käsky, ja kun kukaan sukulaisistamme ei pystynyt ottamaan kissaamme, veimme kissamme eläinlääkärille lopetettavaksi...

    VastaaPoista
  3. mulla ei oo mitään lemmikkiä koska meillä on yksi henkilö allerginen. muuten pidän eläimistä jonkin verran.

    VastaaPoista
  4. mitä Niina kuuluu lampaille?.. viihtyykö ne pihalla viellä vai onko ne navetassa? :-O

    VastaaPoista
  5. MITÄ NIINA LAMPAAT TEKEVÄT MITÄ NIILLE KUULUU

    VastaaPoista
  6. kun olin pieni meillä oli koira

    VastaaPoista