Palko 12

Palko 12
kevät 2010

Apukysymyksiä päiväkirjan tekoon

  • 1. Mitä opit tänään?
  • 2. Kerro, mitä työtehtäviä teit ja miten ne mielestäsi sujuivat.
  • 3. Mitä jo osasit tehdä päivän työtehtävistä - mitä pitää vielä opetella?
  • 4. Mitkä työt ovat mukavia ja mitkä tuntuivat hankalilta?
  • 5. Miten yhteistyö työkavereiden ja asiakkaiden kanssa sujuu?
  • 6. Kerro ilon aiheista ja harmeista.

perjantai 27. elokuuta 2010

harrastukset


Minä harrastan lenkkeillyä kuntosalilla käymistä uimista uimahallilla musiikin kuuntelua pullojenkeräilyä ja joskus leivon kotona ja myöskin pyöräilyä ja netissä keskustelua kavereitten kanssa kiiltokuvan keräilyä

Jenni


22 kommenttia:

  1. Minä harrastan ratsastusta olen ratsastannut pikkutytössä lähdien. Niina

    VastaaPoista
  2. minä harrastin pienänä nukkumista

    VastaaPoista
  3. minäki olen joskus harrastanut ratsastusta mutta jouduin lopettamaan sen. Nykyään kirjoitan runoja ja laulan.

    VastaaPoista
  4. Olipas sinulla Pauliina pienenä kiva harrastus!:)

    VastaaPoista
  5. mikä harrastus sulla oli ville pienänä

    VastaaPoista
  6. Minä harrastan uimista, lukemista, musiikin kuuntelua ja äidin kanssa ruoan laittoa!

    VastaaPoista
  7. kuka tykkää tehdä ruokaa vapaa ajlla minä en ole tehnyt vähään aikaan mitään sinne viittaavaa=O

    VastaaPoista
  8. mitä sinä ville harrastin pienänä

    VastaaPoista
  9. minulla nyt ei mitää erityistä harrastusta ole mutta tykkään kuunnella musaa,pyöräillä ja tietty myös lenkkeillä:))

    VastaaPoista
  10. tykkää kuunnella antti tuiskua ja ari koivusta

    VastaaPoista
  11. http://www.youtube.com/user/hitman4718?feature=mhum#p/f/62/mY2AooySImg
    kUKA KOKEILEE TÄTÄ kaupassa minä haluaisin nähä myyjän ilmeen=D

    VastaaPoista
  12. Ei ollut pienenä kummempia harrastuksia meikäläisellä.

    VastaaPoista
  13. mun harrastuksiin kuuluu musiikin kuuntelu, ruoanvalmistaminen ja jos ehdin niin olen facebookissa juttelee kamujen kanssa.käyn myös lenkilla,uimassa ja pyöräilemässä kesällä mut en talvella pyöräile:)

    VastaaPoista
  14. hellouta hellou... mitäs teette viikonloppuna? minä lenkitän koiraa, olen facebookissa ja kuuntelen musiikkia ja ehkä katson jonkun elokuvankin..

    VastaaPoista
  15. minun harrastuksiini kuuluu kotona facebookissa kavereitten kanssa jutteleminen,pianolla soittaminen,koirien kanssa leikkiminen ja jos jää aikaa niin leivon pitkillä lomilla ja myöskin lenkkeillen soittelen kavereille ja koulussa myöskin koululla minä harrastan uimahallilla uimista kavereitten kanssa oleskelua vapaa aikana ja biljardin pelaamista ja iltahetken jälkeen facebookissa jonkin verran kymmeneen asti ja mesessä
    mitä teillä on harrastuksii kotona ja koululla?

    VastaaPoista
  16. Anne: viikonloppu suunitelmia on minulla perjantaina minä olen facebookissa purkaan tavarat olen mesessä leikin Moona koiran kanssa iltaisin ja lauantaina minä käyn lenkillä jos ei ole kovinkaan pakkanen laulan karaokea ja soitan palko11 annelle ja juhalle katson telkkaria ja sunnuntaina minä olen kotona katson elokuvaa tietokoneelta.. :)!

    VastaaPoista
  17. Harrastan: Kavereiden kanssa olemista, musiikin kuuntelua, ruoanlaittoa, joskus katselen vähän televisiota, mutta sieltäkin oikeastaan vain Salatut Elämät... Loppuisi nyt jo tämäkin tunti... Tänään pitäisi mennä vielä tunniksi Viikunaan töihin. Muuten elämäni on ihan "huipussa kohdassa"!!!!!!!!!!!!!t.terhi

    VastaaPoista
  18. Terhi: minä teen kotona harvoin ruokaa mutta enemmin tykkään leipoa kun ruokaa tehä vaikka pitäisi enemmän kotona tehä ruokaa ja katsoo vaikka ole hyvä keltaisesta kirjasta... niinpä olen samaa mieltä onnex päästää huomenna kotiin ja mua tullaa hakemaan kun on paljon tavaroita menossa... tänään pitäisi soittaa vartin yli kolme palko11 Juhalle jos jaksaa :) xD xD ennen myrsky näytelmän harkkoja

    VastaaPoista
  19. Minä aion viikonloppuna ihan vaan rennosti tämän työntäyteisen viikon jälkeen. Hyvää hiihtolomaa ja työssäoppimisjaksoa!

    VastaaPoista
  20. Vile: minäki muute nukkuisin päiväunet jos ei tuu muutoksii

    VastaaPoista
  21. Maanantai 05.12.2011

    hellou!! onko teillä tullu nyt tän kuun aikana uusii harrastuksii?? minulla on tullut uutena liikuntaa sopiva harrastus kun jalkapallo :) ja aion sen lisäksi kokella kesäisin fresbee golffia :)

    VastaaPoista