Palko 12

Palko 12
kevät 2010

Apukysymyksiä päiväkirjan tekoon

  • 1. Mitä opit tänään?
  • 2. Kerro, mitä työtehtäviä teit ja miten ne mielestäsi sujuivat.
  • 3. Mitä jo osasit tehdä päivän työtehtävistä - mitä pitää vielä opetella?
  • 4. Mitkä työt ovat mukavia ja mitkä tuntuivat hankalilta?
  • 5. Miten yhteistyö työkavereiden ja asiakkaiden kanssa sujuu?
  • 6. Kerro ilon aiheista ja harmeista.

perjantai 27. elokuuta 2010

asuminen

Jenni:
Minusta on ihan kivaa asua sinisiivessä ja siellä on myös rauhallista porukkaa tulen hyvin toimeen huonekaverin kanssa asun kolmatta kertaa sinisiivessä toive oli päästä A-talolle mutta siitä ei tullu minkaalaista pettymystä siellä keksii hyvin tekemistä sinisiiven puolella ja joskus minulla on vastuuvuoroja ja teen niitä itsenäisesti ilman sanomista ei siinä mittää.. kivaa porukkaa on :) =)



18 kommenttia:

  1. Minä muuttaan koulu kun loppu niin Siilinjärvelle.

    VastaaPoista
  2. Tänä vuonna Sinisiivessä on todella rauhallinen porukka ja mukava asua! Asun tämän viimeisen vuoden yksin huoneessa, ihan kivaa!

    VastaaPoista
  3. olen nyt asunut tämän ja viimevuoden a-talolla ja siellä on loistavaa asua:)

    VastaaPoista
  4. Olen ajatellut muuttaa kuopioon mutta en vielä tiedä onko se viisasta (JOS HERRA SUO?)

    VastaaPoista
  5. onko kellään suunitelmia asunnon suhteen

    VastaaPoista
  6. Terhi: Olen nyt kolmatta vuotta Sinisiivessä, mutta ei se mitään, viihdyn siellä ihan hyvin, tuttu paikka. Hain A-taloon, mutten päässyt, mutta ei se mitään, viihdyn kyllä Sinisiivessä. Sinne on tullut nyt uusia kasvojakin! Viimeistä vuotta tässä viedään...

    VastaaPoista
  7. Minä muutan kun koulu lopuu sillinjärvelle tai maaningalle pauliina

    VastaaPoista
  8. joo viimeistä vuotta viedään tosiaan a-talolla ja olen tykänny asuu siellä:) mulla on khen hengen huone tosin mun kämppis ei oo nyt paikalla joten oon yksin:)

    VastaaPoista
  9. kiva on asua a talossa yksin se on kivaa saa asua yksin

    VastaaPoista
  10. minä muutan siilinjärvell maaningalle pilevedellä tai kuopion kun koulu lopuu sen kouluun jälkeen muutan

    VastaaPoista
  11. Minä muutta ehkä koulun jälkee Siilinjärvelle, siellä Vattuahon tielle.

    VastaaPoista
  12. minä muutan siilinjärveelle vattuahontille kun koulu lopuu

    VastaaPoista
  13. minä muutan kouluun jälkeen sillinjäervelle vattuahontielle pauliina

    VastaaPoista
  14. Minä muutan koulun jälkeen maaningalle pihlajakottin

    VastaaPoista
  15. minä pääsin maaningalle asumaan

    VastaaPoista