Palko 12

Palko 12
kevät 2010

Apukysymyksiä päiväkirjan tekoon

  • 1. Mitä opit tänään?
  • 2. Kerro, mitä työtehtäviä teit ja miten ne mielestäsi sujuivat.
  • 3. Mitä jo osasit tehdä päivän työtehtävistä - mitä pitää vielä opetella?
  • 4. Mitkä työt ovat mukavia ja mitkä tuntuivat hankalilta?
  • 5. Miten yhteistyö työkavereiden ja asiakkaiden kanssa sujuu?
  • 6. Kerro ilon aiheista ja harmeista.

lauantai 30. lokakuuta 2010

Joulu

ajatella jouluun ei ole kahta kuukautta kun on joulu. . kysymys kuuluukin miten meinaatte valmistella joulua ja viettää?






8 kommenttia:

  1. kiva kun tulee joulu katson kouluussa joulutraina ja joulupukki janoitarumpu syön joulukalenterin

    VastaaPoista
  2. totta joulu on tosi kivaa ite meinaan valmistella joulua siivoomalla huoneen viiä maton pihalle tuulettumaa ja ostamme joulukuusen tuomme sen sisälle ja seuraavana päivänä pystytetää se olohuoneeseen ja koristellaa ja jos jää aikaa niin leivon pipareita ja aattona autan äitiä jouluruokien teossa ja viettää perheen kesken joulua

    VastaaPoista
  3. ostan joulukalenterin jo syyslomalla valimisksi minä tein syyslomalla valmiksi piparit voidaan katsoa koulussa joulutarina ja joulupukki ja noitarumpu minun huneessa enää viikko töitä sitten lopuu

    VastaaPoista
  4. Minäkin teen joulusiivouksen myöskin. Auttan äitiää tekemään piparia. Käyn hautausmaalla viemässä kynttilöitä haudoille, syön jouluateria, siivooan oma huoneni tietysti, olen mesessä ja facebookissa kamujen kaa ja katson sähköpostitkin, avan joululahjat.

    VastaaPoista
  5. meillä avatan lahjat syödään mulla on joulukalanteri olen jo hakenut vattuahontielle entä sinä niina ystävä olen jo tehnyt joululahjan

    VastaaPoista
  6. mitä saitte joululahjaksi?

    minä sain vaikka mitä esimerkiksi minun veliltäni 3hiuspantaa sukkia Annelta hellokitty juomamukin Emmiltä kaks rannekorua ja Peteltä huovutettukaulakoru ja vanhemiltani sain fleece paidan yöpaidan sukkia hellokittytossut lumiukko koriste antti tuisku kaunis kaaos cd samsung kamerakännykkä nivealahjapakkauksen suklaata ja minun vanhemmat sai iskä sai kaksi cd eitä ja äitini sai hiusilmakiharinsetin ja minun veli sain arabian astia setin =)

    VastaaPoista