Palko 12

Palko 12
kevät 2010

Apukysymyksiä päiväkirjan tekoon

  • 1. Mitä opit tänään?
  • 2. Kerro, mitä työtehtäviä teit ja miten ne mielestäsi sujuivat.
  • 3. Mitä jo osasit tehdä päivän työtehtävistä - mitä pitää vielä opetella?
  • 4. Mitkä työt ovat mukavia ja mitkä tuntuivat hankalilta?
  • 5. Miten yhteistyö työkavereiden ja asiakkaiden kanssa sujuu?
  • 6. Kerro ilon aiheista ja harmeista.

maanantai 20. syyskuuta 2010

parhaat tv ohjelmat


Minun parhaat tv ohjelmat ovat:



1.salatut elamat

2.holby city sairaala

3.koira kuiskaaja

4.the voice kanava

5.hauskat kotivideot

6.päivän sää

7.katin kontti

8.poinzi

9.hupsisen perhe

10.hännänheiluttaja

11.nelosen uutiset

12.simpsonit

13.big brother

14.kymppitonni

15.huomenta suomi

16.koulu tv: ekolokero

17.teho osasto

18.toisenlaiset frendit
19.tanssii tähtien kanssa



huonoimmat tv ohjelmat ovat:

1.emmerdaale

2.kauniit ja rohkeat

3.tunteita ja tuoksuja

4.aamu sydämellä

5.antiikkia ja antiikkia


6 kommenttia:

  1. mun parhaat tv-ohjelmat on salatut elämät,csi new york ja tanssii tähtien kanssa:) joo kyl mun tulee kateltua myös jonki verran dvd leffoja:)

    VastaaPoista
  2. minun lempi ohlema on salatut elämät tanssii tähtien kanssa ja lastensarjat

    VastaaPoista
  3. Olen seurannut Salkkareita alusta asti, sillon ku ne alko joskus vuonna ´99, vai millon se oli

    VastaaPoista
  4. katson salkkarit aina se on minun lempi sarja en jättä väliin salkkarieta katson kaikki salkkarit en katso muita kun salkkarit ja katson elokuvia

    VastaaPoista
  5. Minunkin lempiohjelma on salatut elämät, meidän isä on parempi kun teidän isä, taru mikkiin, tanssi tähtien kanssa, lasten ohjelmat, uusi päivä, biisikärppänen, buntsi bum yms!

    VastaaPoista
  6. Minun lempiohejelma on Salatut elämät putous tanssii tähtien kanssa lasten ohjelma
    hauskat kotivideot

    VastaaPoista